Str. Romulus Nr.12, Timisoara
Telefon/ Whatsapp: +40 770 852 276
hotel@casadelsole.ro
Politica de Rezervare/ anulare

Rezervare/ Confirmare

Rezervarea spatiilor / serviciilor, se face prin site, e-mail sau prin fax, cu cel putin 2 zile inainte de data rezervata pentru clientii individuali si 3 zile pentru grupuri. In masura disponibilitatilor de cazare, aceste termene se pot scurta la solicitarea Clientul, cu acordul Boutique hotel Casa del Sole. Solicitarea trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu urmatoarele: numele si prenumele cazatilor, tipul camerei, perioada de cazare, modul de plata si eventualele solicitari suplimentare/ extraservicii ale clientilor. In cazul platii prin ordin de plata de catre Client, se mentioneaza daca plata include si extraserviciile. Confirmarea de rezervare se face in limita disponibilitatilor Boutique hotel Casa del Sole. Confirmarea sau infirmarea rezervarii si certificarea tarifului se vor face in maxim 24 h de la primirea solicitarii online, prin e-mail sau fax. In ziua in care se face solicitarea, Clientul VIP are prioritate la rezervare fata de alti solicitanti care nu au incheiate contracte de prestari servicii cu Boutique hotel Casa del Sole.

Anularea sau modificarea rezervarii

Anularea sau modificarea rezervarii se va face, in scris (pe email), cu minim 24 ore inainte de data sosirii clientilor individuali si cu minim 2 zile inainte de data sosirii clientilor in grup (incepand cu 4 camere rezervate). In caz de nerespectare a termenului de anulare se va factura si incasa contravaloarea primei nopti de cazare conform comenzii/ rezervarii.